Filmtime & Ny kategori!

Jepp, i förrigåt och idag, hade jag sett lite filmer, mwjapmwjap, 3 stycken närmare bestämt, och de var I taket lyser stjärnorna, En del på Scary Movie och Marley & me. Eftersom mitt babbel, så ska ni få höra vad jag tyckte x). Detta hamnar i den nyskapade kategorin, "I think..", vilket menas med vad jag tycker och tänker om vissa saker x).


Jag tyckte den var riktigt bra faktiskt, dock var den lite "förvirrande", för jag uppfattade att Tjejen i huvudrollen, bytte åsikter hela tiden nästan, och likaså henne kompis, men det var ändå bra. Bra gjord, bra filmad, bra skådespelare och allting hängde ihop rättså bra. Minuset var det som jag skrev innan, och att jag tyckte de borde ha gjort lite mer, när mammam dog.
SLUTPOÄNG: SSSS (fyra stinkerbellar)


Haha, detta är en riktigt rolig liten rysare, om man kan säga så. Rättså mycket blod och sånt, men det hela har de gjort allting "roligt" av. Ibland tyckte jag dock de gick liite över gränsen.
Den var rätt snuskig också, också liite för mycket.
SLUTPOÄNG: 3 SSSS


Denna var också lite kulig, man fick följa med i allting, den var inget svår att förstå, och samtidigt rolig. Lite sorglig i vissa tillfällen, som i slutet. Den var bra detaljerad, dock några onödiga scener, och så kändes den väldigt lång. Ändå var det någon slags frånvarande känsla man fick av den.
SLUTPOÄNG: SSSS

Kommentarer

Ja, jag vill ha kommentarer - endast trevliga. Innan du skriver tänk på att din kommentar absolut inte får vara eller verka stötande mot någon, det kan sluta i anmälningar, annars är ni fria att kommentera om vad ni vill, vid frågor eller bara vill lämna ett litet avtryck.

NAMN:*
KOM IHÅG?

E-MAIL: (PUBLICERAS EJ!)

HEMSIDA/BLOGG i URL:

KOMMENTAREN:

Läs reglerna ovanför innan du skickar din kommentar! Annars vill jag gärna ha trevligt kommentarer!
Trackback
Jag är en konstig filur, och jag kommer troligen och förhoppningsvis aldrig passa in.
Jag gillar fina ting, däribland regina spektor och annan helig musik.
Jag vill ha mer pengar, träffa Kent, fika med Maria Montazami, hälsa på hos Operah och bjuda på kaffe, börja dricka rödvin, ha en egen lägenhet, ha världens finaste som vaknar upp brevid mig som jag älskar och vet att jag blir älskad tillbaka, bo i stockholm, bli omtyckt och att folk ska ta hand om mig. ganska kort sagt.