Draft: Dec. 11, 2009

Klicka för att stänga fönster

1. en engångkamera är ju helt klart mysig,, eller en porlaroidkamera med film. jatack ;)

topman spongebob t-shirt
2. en svampbobtröja! helst en sånhär fast i blå typ.

pengar
3. pengar gillar vi, och behöver.



4. ett stativ. det behöver inte vara något jätteproffsigt ett, men något trebent som man kann höja och sänka och ditten och datten utan att den är gjord av billig plast och går sönder direkt.


Det finns väl flera andra saker jag också önskar mig, men just nu pallar jag inte sitta och uggla framför önskelistan. då blir jag alldeles för sugen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

wii! En sådan zebra-engångskamera har jag. Har dock inte framkallat än den så vi får se hur bilderna blir hahaha.

2009-12-20 @ 11:34:22

Ja, jag vill ha kommentarer - endast trevliga. Innan du skriver tänk på att din kommentar absolut inte får vara eller verka stötande mot någon, det kan sluta i anmälningar, annars är ni fria att kommentera om vad ni vill, vid frågor eller bara vill lämna ett litet avtryck.

NAMN:*
KOM IHÅG?

E-MAIL: (PUBLICERAS EJ!)

HEMSIDA/BLOGG i URL:

KOMMENTAREN:

Läs reglerna ovanför innan du skickar din kommentar! Annars vill jag gärna ha trevligt kommentarer!
Trackback
Jag är en konstig filur, och jag kommer troligen och förhoppningsvis aldrig passa in.
Jag gillar fina ting, däribland regina spektor och annan helig musik.
Jag vill ha mer pengar, träffa Kent, fika med Maria Montazami, hälsa på hos Operah och bjuda på kaffe, börja dricka rödvin, ha en egen lägenhet, ha världens finaste som vaknar upp brevid mig som jag älskar och vet att jag blir älskad tillbaka, bo i stockholm, bli omtyckt och att folk ska ta hand om mig. ganska kort sagt.