Fyndat på stadens bästa second hand

WE LIKE GUBBHATTAR! :D

Idag tog rebbe och jag bussen till Stattena västra och irrade runt liiite där, för att sen pallra iväg oss till second hand affären. Vi hittar direkt en ascool skrivmaskin och två übersnygga gubbhattar. Sen hittar jag en liten kavaj med gigantiska axelvaddar. Jag gussar på att det var någon populär liten gubbe som hade den på 80talet eller något, sånt gillar vi. Ni får se bilder imorgon (:.
Sen stack vi  hem och ruttnade framför framville rättså länge. Och så hade jag sparat upp till 14000 och skulle köpa ett litet hus, men först skulle rebbe baaara kooooolla liiiiite, hur det såg ut om man hade 5 millimeters mer mark, och så köper hon ju deen! 10.000! :[ poo on you!
hursomhelst finns det ju inte något jag kan göra, hela min farm är helt överrustad, massa djur och saker, plus att jag inte tjänar ett skit. Djuren kommer väl typ ruttna snart xD
Hejdoo.

Kommentarer
Postat av: oliver

så guligt du måste berätta om den och var den finns??! vad ska du göra imon då??

2009-12-04 @ 17:09:00
URL: http://neongummianakan.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja vi gillar gubbhattar och kavajer!;)



fixat blogg nu som du ville:)

2009-12-06 @ 20:35:41
URL: http://sarahmy.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja vi gillar gubbhattar och kavajer!;)



fixat blogg nu som du ville:)

2009-12-06 @ 20:35:50
URL: http://sarahmy.blogg.se/

Ja, jag vill ha kommentarer - endast trevliga. Innan du skriver tänk på att din kommentar absolut inte får vara eller verka stötande mot någon, det kan sluta i anmälningar, annars är ni fria att kommentera om vad ni vill, vid frågor eller bara vill lämna ett litet avtryck.

NAMN:*
KOM IHÅG?

E-MAIL: (PUBLICERAS EJ!)

HEMSIDA/BLOGG i URL:

KOMMENTAREN:

Läs reglerna ovanför innan du skickar din kommentar! Annars vill jag gärna ha trevligt kommentarer!
Trackback
Jag är en konstig filur, och jag kommer troligen och förhoppningsvis aldrig passa in.
Jag gillar fina ting, däribland regina spektor och annan helig musik.
Jag vill ha mer pengar, träffa Kent, fika med Maria Montazami, hälsa på hos Operah och bjuda på kaffe, börja dricka rödvin, ha en egen lägenhet, ha världens finaste som vaknar upp brevid mig som jag älskar och vet att jag blir älskad tillbaka, bo i stockholm, bli omtyckt och att folk ska ta hand om mig. ganska kort sagt.