Jag glömde var det var för dag idag 5 gånger. Nu vet jag. Det är ju Tisdag.



Idag ska man snart sättas iväg till busfabriken med ungefär 10 barn under 7 år - A LA TROTSÅLDERN.
Tackohej nu dööör jag. Kommer springa runt som en mosad banan, för att inte någon ska trampa ner alla de stackars små barnen. Syster kommer göra likadant för att hålla alla vid liv efter 4 timmar i ett rent helvette. Har hört att barn BAJSAR i rutschekanarören. Plus det hemska med alla pollackerna eller några stackars invandrare som jobbar natten lång i busfabriken för 20 kronor per timme, och bor 10 pers i en minihusvagn.
Men alla barn gillar ju det. Det är faktiskt riktigt fruktansvärt.


Kommentarer
Postat av: oliver

hahah kuligt ja:)

2009-12-31 @ 13:29:42
URL: http://melonsoda.blogg.se/
Postat av: oliver

är det inte torsdag?????

2009-12-31 @ 15:03:48
URL: http://melonsoda.blogg.se/
Postat av: Malte

SV OLIVER;

Hahah, jo, detta bevisar bara att jag ständigt är helt omedveten om vilken dag det är oftast.

2010-01-01 @ 15:06:14
URL: http://stinkerbell.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha okej men gör ngt inlägg nu ( jag spelar in en låt på min mammas macbook studio!!!!!! gud alltså så bra det låter

2010-01-01 @ 15:34:03

Ja, jag vill ha kommentarer - endast trevliga. Innan du skriver tänk på att din kommentar absolut inte får vara eller verka stötande mot någon, det kan sluta i anmälningar, annars är ni fria att kommentera om vad ni vill, vid frågor eller bara vill lämna ett litet avtryck.

NAMN:*
KOM IHÅG?

E-MAIL: (PUBLICERAS EJ!)

HEMSIDA/BLOGG i URL:

KOMMENTAREN:

Läs reglerna ovanför innan du skickar din kommentar! Annars vill jag gärna ha trevligt kommentarer!
Trackback
Jag är en konstig filur, och jag kommer troligen och förhoppningsvis aldrig passa in.
Jag gillar fina ting, däribland regina spektor och annan helig musik.
Jag vill ha mer pengar, träffa Kent, fika med Maria Montazami, hälsa på hos Operah och bjuda på kaffe, börja dricka rödvin, ha en egen lägenhet, ha världens finaste som vaknar upp brevid mig som jag älskar och vet att jag blir älskad tillbaka, bo i stockholm, bli omtyckt och att folk ska ta hand om mig. ganska kort sagt.