Spelning

Rebbe har gått för en stund sedan, innan dess var vi och spelade hos Per, och åkte hem sen och ugglade ännu lite mer framför farmville. mihii, man får en julgran och presenter nu ;D Och så hittade vi ett fusk som man kan skicka hur många presenter som helst ;D
Nu ska jag gå och fota lite hade jag tänkt. Ni kanske vill ha en liten visit om hur meine neue zimmer (mitt nya rum på tyska för er som inte visste) - ser ut? Medans jag väntar på att jag levlar upp i farmville, heheheh... <^w^>

Kommentarer
Postat av: oliver

ska du göra ngt nu imon på lördag??? svara i mobil eller telefon ??

2009-12-04 @ 17:19:01
URL: http://neongummianakan.blogg.se/
Postat av: Malte

SV OLIVER;

nej, jag skrev precis att vi kunde träffas på sms ;D !!

och så skrev jag om du ville gå och se new moon på lördagkvällen sen? jag har itne sett den än, du har väl kanske inte heller det? haha, har ingen och gå med annars, alla har sett den xD

Och så kan vi ju se om vi kanske kan sova över efter? (;

kram,,,

2009-12-04 @ 17:58:12
URL: http://stinkerbell.blogg.se/
Postat av: oliver

inte sova över tyvär:( men jag fick inget sms min mobil är trög ska köpa en ny:)men jag ringer dig idag eller imon ??!!

2009-12-04 @ 18:46:04
URL: http://neongummianakan.blogg.se/
Postat av: Malte

Ja, ring migg idag eller imon ;D

2009-12-04 @ 18:55:04
URL: http://stinkerbell.blogg.se/

Ja, jag vill ha kommentarer - endast trevliga. Innan du skriver tänk på att din kommentar absolut inte får vara eller verka stötande mot någon, det kan sluta i anmälningar, annars är ni fria att kommentera om vad ni vill, vid frågor eller bara vill lämna ett litet avtryck.

NAMN:*
KOM IHÅG?

E-MAIL: (PUBLICERAS EJ!)

HEMSIDA/BLOGG i URL:

KOMMENTAREN:

Läs reglerna ovanför innan du skickar din kommentar! Annars vill jag gärna ha trevligt kommentarer!
Trackback
Jag är en konstig filur, och jag kommer troligen och förhoppningsvis aldrig passa in.
Jag gillar fina ting, däribland regina spektor och annan helig musik.
Jag vill ha mer pengar, träffa Kent, fika med Maria Montazami, hälsa på hos Operah och bjuda på kaffe, börja dricka rödvin, ha en egen lägenhet, ha världens finaste som vaknar upp brevid mig som jag älskar och vet att jag blir älskad tillbaka, bo i stockholm, bli omtyckt och att folk ska ta hand om mig. ganska kort sagt.