god hates early mornings

När man är ute efter att finna någonting fint på flickr, finner man det aldrig. Men när man har haft en fruktansvärd dag och tittar omkring, vimlar det av fina ting och inspiration, så det rycker i fotograferingsnerverna. Man kommer på sig själv att sitta och trycka vidare på en luftkamera. Helst ska det vara en sån på bild nummer 11 ändå. Man högerklickar genast på bilden och sparar den desperat och tänker att 'det här ska jag göra någon dag' fast det inte blir så, och dessutom glömmer man källorna. Allra härligast är det ändå att hålla en bild i handen och se allt som har gått fel och sen konstatera att man är fruktansvärt dålig, fast man är nöjd och man tittar igen och tycker att det ändå inte är så pjåkigt.

Kommentarer

Ja, jag vill ha kommentarer - endast trevliga. Innan du skriver tänk på att din kommentar absolut inte får vara eller verka stötande mot någon, det kan sluta i anmälningar, annars är ni fria att kommentera om vad ni vill, vid frågor eller bara vill lämna ett litet avtryck.

NAMN:*
KOM IHÅG?

E-MAIL: (PUBLICERAS EJ!)

HEMSIDA/BLOGG i URL:

KOMMENTAREN:

Läs reglerna ovanför innan du skickar din kommentar! Annars vill jag gärna ha trevligt kommentarer!
Trackback
Jag är en konstig filur, och jag kommer troligen och förhoppningsvis aldrig passa in.
Jag gillar fina ting, däribland regina spektor och annan helig musik.
Jag vill ha mer pengar, träffa Kent, fika med Maria Montazami, hälsa på hos Operah och bjuda på kaffe, börja dricka rödvin, ha en egen lägenhet, ha världens finaste som vaknar upp brevid mig som jag älskar och vet att jag blir älskad tillbaka, bo i stockholm, bli omtyckt och att folk ska ta hand om mig. ganska kort sagt.