stinkerbell bygger om. (lyssna på herr mask)

nu har jag bestämt mig. nu ska jag bygga om helt och satsa på nytt. tror jag.
jag ska kommentera mer och mer och förhoppningsvis få mer kommentarer, och då lovar jag att jag tänker svara på alla! nya stinkerbell kommer innehålla mycket mer mode och sånt som jag tycker är fint - bloggar för blogg esse och så kan jag ju se till att försöka komma upp bland de mest aktiva, hehe. jag har cirka 10 läsare om dagen (en gång hade jag faktiskt 66 st, helt sjukt jag vet!) så jag måste nog öka med cirkus.. hm.. 20.000..
ny design kommer poppa upp och kommentera mera så blir jag glad plus att jag kommenterar tillbaka, hummheheh..
snart ska jag ner till stan och hämta majs.
kram på er allihopa.
världens finaste låt "HERR MASK". lyssna på spotify nuuu!
såhär går den typ:


HERR MASK


herr mask råka en dag gå av

så hans vänner dom grävde en grav

prästen sa några väl valda ord

å sedan täcktes herr mask utav jord

å alla grätför att herr mask hade levt så ensam

men då tittade plötsligt mask fram

han sa:

vänner.. mitt liv har blivit coolare

min bakdel och jag,

vi blivit polare

å vi ska alltid samma väg vandra

aldrig skiljas igen.. från varandra

och dem som grät

för mask levt ensam

dom såg nu hur han nästan flög fram

han sa:

vänner.. mitt liv har blivit coolare

min bakdel och jag,

vi blivit polare

å vi ska alltid samma väg vandra

aldrig skiljas igen.. från varandra

han sa:

vänner.. mitt liv har blivit coolare

min bakdel och jag,

vi blivit polare

och vi ska alltid samma väg vandra

aldrig skiljas igen.. från varandra..

så fint så jag spricker tror jag.
ni får en spotify lista här med titeln herr mask för alla som känner sig som herr mask ibland.
herr mask

Kommentarer

Ja, jag vill ha kommentarer - endast trevliga. Innan du skriver tänk på att din kommentar absolut inte får vara eller verka stötande mot någon, det kan sluta i anmälningar, annars är ni fria att kommentera om vad ni vill, vid frågor eller bara vill lämna ett litet avtryck.

NAMN:*
KOM IHÅG?

E-MAIL: (PUBLICERAS EJ!)

HEMSIDA/BLOGG i URL:

KOMMENTAREN:

Läs reglerna ovanför innan du skickar din kommentar! Annars vill jag gärna ha trevligt kommentarer!
Trackback
Jag är en konstig filur, och jag kommer troligen och förhoppningsvis aldrig passa in.
Jag gillar fina ting, däribland regina spektor och annan helig musik.
Jag vill ha mer pengar, träffa Kent, fika med Maria Montazami, hälsa på hos Operah och bjuda på kaffe, börja dricka rödvin, ha en egen lägenhet, ha världens finaste som vaknar upp brevid mig som jag älskar och vet att jag blir älskad tillbaka, bo i stockholm, bli omtyckt och att folk ska ta hand om mig. ganska kort sagt.