jag vill bara informera om att jag


hej glada människor.
fick en kommentar från någon som kallade sig Anna Svensson. sluta hacka på mig, jag kan ändå spåra dig och se din IP addres, det kommer bara sluta i anmälningar tillslut, snälla det är bara jobbigt.


Idag hade vi friluftsdag. Vi spelade badminton och pingis. Mina kompisar dumpade mig utan för IH. Jag gick upp till Sara och lite annat folk. Sara och jag blev höga på Vitamin dryckerna.

Idag luktade inte fredagen som den skulle. Jag vet att någonting hemskt kommer hända bara därför.
Jag vill också skicka kramar till Elsa billgren för att du är så trevligt. Sandra beijer för att du är så omtänksam. Foki för att du är dig själv. Maria Maleh för att du är så najs. Ella Beluga för att du är så krativ.

Innan idag fick ni också en mobilblogg. Det var väl trevligt.

Kommentarer
Postat av: MANGO

maw! kjut tanke Malte!

2010-02-19 @ 18:54:57
URL: http://mango.blogg.se/
Postat av: Linnea i klassen (:

sorry :'( inte meningen att dumpa dig :(

2010-02-19 @ 19:10:21
Postat av: Sara :)

Hahahaha vitamin well! <333333333333333333

2010-02-20 @ 14:31:26
URL: http://sarapersson.bubbleroom.se

Ja, jag vill ha kommentarer - endast trevliga. Innan du skriver tänk på att din kommentar absolut inte får vara eller verka stötande mot någon, det kan sluta i anmälningar, annars är ni fria att kommentera om vad ni vill, vid frågor eller bara vill lämna ett litet avtryck.

NAMN:*
KOM IHÅG?

E-MAIL: (PUBLICERAS EJ!)

HEMSIDA/BLOGG i URL:

KOMMENTAREN:

Läs reglerna ovanför innan du skickar din kommentar! Annars vill jag gärna ha trevligt kommentarer!
Trackback
Jag är en konstig filur, och jag kommer troligen och förhoppningsvis aldrig passa in.
Jag gillar fina ting, däribland regina spektor och annan helig musik.
Jag vill ha mer pengar, träffa Kent, fika med Maria Montazami, hälsa på hos Operah och bjuda på kaffe, börja dricka rödvin, ha en egen lägenhet, ha världens finaste som vaknar upp brevid mig som jag älskar och vet att jag blir älskad tillbaka, bo i stockholm, bli omtyckt och att folk ska ta hand om mig. ganska kort sagt.