jag vill hälsa.



Jag vill hälsa till underbara Sandra! Haha, egentligen vet jag inte varför, hon är bara så underbar.
Ni får gå in på hennes blogg så länge, för jag är ju inte den mest aktiva i början av veckorna precis.

hejdå, nu ska jag göra om en av mina svenska läxor. Mami tyckte jag hade för mycket osom vart' najs. Ord som "ju" är ett exempel. :(

baibai.:(

update!
mhaha, ser att jag har nio prenumeranter på bloglovin'! tack gott folk! ;D Då är det 4 av de som jag inte har tvingat att följa mig, annars skulle min sida på bloglovin' börja ruttna. förlåt.
men de ville ju faktiskt också det.
jaa.
faktiskt.

men säg gärna vilka ni är! jag vill veta vem som tycker om min blogg, mhaha :)
kramar på er alla iaf! ;D


Kommentarer
Postat av: Lexi

Jag har gjort min svenska läxa. Skrev lite som jag beskriver folk i mina böcker, menmen, det fungerar säkert i detta fallet också. Är man författare så är man :P

2010-02-01 @ 20:33:15
URL: http://lexismode.blogg.se/
Postat av: Sophie

Jag följer inte din blogg. Inte än. När jag har skickat det här så gör jag det. Jag lovar. Jag heter hur som helst Sophie. Jag bor i Jönköping. Jag skriver krönikor för stadens tidning och min pojkvän är vegan. Jag tycker att snön är jobbig och jag tycker om hur du skriver.

2010-02-12 @ 17:08:45
URL: http://www.fatherwhale.blogspot.com

Ja, jag vill ha kommentarer - endast trevliga. Innan du skriver tänk på att din kommentar absolut inte får vara eller verka stötande mot någon, det kan sluta i anmälningar, annars är ni fria att kommentera om vad ni vill, vid frågor eller bara vill lämna ett litet avtryck.

NAMN:*
KOM IHÅG?

E-MAIL: (PUBLICERAS EJ!)

HEMSIDA/BLOGG i URL:

KOMMENTAREN:

Läs reglerna ovanför innan du skickar din kommentar! Annars vill jag gärna ha trevligt kommentarer!
Trackback
Jag är en konstig filur, och jag kommer troligen och förhoppningsvis aldrig passa in.
Jag gillar fina ting, däribland regina spektor och annan helig musik.
Jag vill ha mer pengar, träffa Kent, fika med Maria Montazami, hälsa på hos Operah och bjuda på kaffe, börja dricka rödvin, ha en egen lägenhet, ha världens finaste som vaknar upp brevid mig som jag älskar och vet att jag blir älskad tillbaka, bo i stockholm, bli omtyckt och att folk ska ta hand om mig. ganska kort sagt.