Året som gått del 2.

April:

Jag hade äntligen fått tillbaka fotokänslan tack vare Oliver, tack så mycket! Vi spenderade tiden väldigt mycket och vi var äkta hippiefreaks.

Maj:

Kaninkrabaten toffe hade vi fixat en bur till. (tror det var då). Fotade även lite med sara, månaden var en sån månad som man längtar efter någonting som aldrig händer men så förstår man att m an redan är rättså lycklig. Åkte även till Motala under långhelgen.

Juni:

Tiden som vi ängtat så efter var här! SOMMARLOVET! Redan dagen därpå började dagen underbart och vi reste till Turkiet för att ha det flott. Världen är liten och vi hade bestämt samma tid, boende tillsammans med Sara och hennes släkt. Vi åkte ut med en båt och badade i det onändliga blåa fina havet. Med hem följde även lite skaer med.

Kommentarer
Postat av: oliver

så kul:)hih dålig bild på mig men snart kommer våren då sk avi fota mycket på me drainboots och varm stickad tröja :)

2010-01-03 @ 17:28:46
URL: http://melonsoda.blogg.se/
Postat av: Sara :)

gaaaaash, jag saknar turkiet så jag döööööööööör :P

2010-01-07 @ 17:32:08
URL: http://www.sarapersson.bubbleroom.se

Ja, jag vill ha kommentarer - endast trevliga. Innan du skriver tänk på att din kommentar absolut inte får vara eller verka stötande mot någon, det kan sluta i anmälningar, annars är ni fria att kommentera om vad ni vill, vid frågor eller bara vill lämna ett litet avtryck.

NAMN:*
KOM IHÅG?

E-MAIL: (PUBLICERAS EJ!)

HEMSIDA/BLOGG i URL:

KOMMENTAREN:

Läs reglerna ovanför innan du skickar din kommentar! Annars vill jag gärna ha trevligt kommentarer!
Trackback
Jag är en konstig filur, och jag kommer troligen och förhoppningsvis aldrig passa in.
Jag gillar fina ting, däribland regina spektor och annan helig musik.
Jag vill ha mer pengar, träffa Kent, fika med Maria Montazami, hälsa på hos Operah och bjuda på kaffe, börja dricka rödvin, ha en egen lägenhet, ha världens finaste som vaknar upp brevid mig som jag älskar och vet att jag blir älskad tillbaka, bo i stockholm, bli omtyckt och att folk ska ta hand om mig. ganska kort sagt.