Året som gått del 4

Oktober:

(helrandom men mycket gullig bild)
Dagarna gick, skolan ännu tråkigare. Men vi skulle sälja kakor och sen så gick vi hem och åt fint fnask hos mig och så hade underbara vänner med sig presenter? trevligt och glädje. Fotade Emmas kaninungar vilka josse och jag blev helt galna i.
November:

Vi tog tag i våra unga dar och gick ihop som det grymma bandet The Suspects! Vi ägde på Mercy. Sen.. hände inte så mycket mer. Måste ta tag i detta igen. Goda tider goda tider!
Jag for till england för att hälsa på lite friends där oså, trevligt trevligt. Gick på beatles muséet och. eheh. köpte med mig ex antal stuff hem. ehehe..

December:

Dagarna var helsköna, träffade fint folk, skolan var helt bra, och gick omkring och bloggade till som tätt. Spenderade mycket tid med Lexi och vi söv över dagen efter skolavslutningen, trevligt, men båda var sjukt trötta efter en termin med inslag av olika saker. (!!LPLPLPLP!!) - för er som inte vet så tar ajg mig i kragen och säger att det menas med vår heeemska lärarinna.
Det blev jul, mycket trevligt. Var med Oliver titt som tätt och hade grymt fint. Sen blev det nyår och månaden var kanske årets bästa och jag hade mycket trevligt.


Det var året som gått. Ett mycket fint år med massa fint folk och jag har haft så trevligt så trevligt. Nu gäller det att 2010 ska bli ännu trevligare. Det tror jag säkert med alla härliga folk som lyser upp vardagen. Tack!

Kommentarer
Postat av: oliver

och så fylde jag år innnan nyår:)

2010-01-07 @ 18:07:07
URL: http://melonsoda.blogg.se/
Postat av: Malte

SV OLIVER;

Precis! Bästa månaden helt klart!! :D

2010-01-07 @ 18:47:00
URL: http://stinkerbell.blogg.se/
Postat av: oliver

aa. men sen tänkte jag om vi kunde va KANSKE men du tror inte det så kunde vi gå till 2nd hand den du vet och lit estan sen hemma och ta bilder till uggleboet hos dig:) kul...:(

2010-01-07 @ 18:57:36
URL: http://melonsoda.blogg.se/
Postat av: oliver

har gjort inlägg på uggleboet med nu:) kika in där!

2010-01-07 @ 19:22:07
URL: http://melonsoda.blogg.se/

Ja, jag vill ha kommentarer - endast trevliga. Innan du skriver tänk på att din kommentar absolut inte får vara eller verka stötande mot någon, det kan sluta i anmälningar, annars är ni fria att kommentera om vad ni vill, vid frågor eller bara vill lämna ett litet avtryck.

NAMN:*
KOM IHÅG?

E-MAIL: (PUBLICERAS EJ!)

HEMSIDA/BLOGG i URL:

KOMMENTAREN:

Läs reglerna ovanför innan du skickar din kommentar! Annars vill jag gärna ha trevligt kommentarer!
Trackback
Jag är en konstig filur, och jag kommer troligen och förhoppningsvis aldrig passa in.
Jag gillar fina ting, däribland regina spektor och annan helig musik.
Jag vill ha mer pengar, träffa Kent, fika med Maria Montazami, hälsa på hos Operah och bjuda på kaffe, börja dricka rödvin, ha en egen lägenhet, ha världens finaste som vaknar upp brevid mig som jag älskar och vet att jag blir älskad tillbaka, bo i stockholm, bli omtyckt och att folk ska ta hand om mig. ganska kort sagt.