Årets första inlägg


(fråga inte om mitt rymdsliga bildberoende)

Igår var det faktiskt lite trevligare än vad jag väntade mig. Barnen var lite småsöta och inte alls så galna som jag hade väntat mig (WTF!?). Det hände en massa konstiga saker eftersom jag var äldst och sprang omkring som en mosad banan efter alla fulla människor och fnittrande barn. Mitt i hela ståhejet ställde jag mig och fotade månen. Sen förstod jag inte varför jag fotade den, så jag sprang in igen.
Ungefär alla de vuxna hade blivit lite fulla, speciellt Anna, Emmas moder (jag vet jag låter som en präst). Hon hällde vin över Emma, hon skulle söka på 'you and I med medina', men skrev 'me and I med medflina'. Sen somnade de flesta barnen framför Alvin och gänget då pappa kom och så gick pappa, syster och jag hem, halvtrötta. Klockan var ungefär halv 3 då. Hahah, tror jag.

Dagens låt: Mando Diao - Gloria

Kommentarer
Postat av: oliver

haha kuligt lär mig hur man gör med en rymden bild?! men sen hu länkar man på dagens låt det går inte :(

2010-01-01 @ 17:17:00
URL: http://melonsoda.blogg.se/
Postat av: Malte

SV OLIVER;

hihi,

det är lätt, bara klippa och klistra in och sånt, kan lära dig om vi träffas någon gång snart så :)

Om du vill länka från youtube gör såhär;

kopiera länken där addresfältet är, alltså URL:en.

Sen gör ditt inlägg och skriv dagens låt utan att göra någonting, sen klicka på en knapp som är bredvid HTML knappen (somär bredvidbildknappen i inkägget). Markera dagens låt och klicka sen på knappen bredvid HTMLknappen. Då ska du klistra in den URL länken som du kopierade från youtube din i fältet där det står Länkens URL. Sen välj om du vill att länken ska öppnas i samma fönster eller i ett annat. Klicka bara sen på uppdatera, du behöver inte skriva något på titel, det gör inte jag i alla fall X_X.

Kram och gott nytt år! :D

2010-01-01 @ 17:26:59
URL: http://stinkerbell.blogg.se/
Postat av: oliver

aha tack ta inte bort ditt svar måste liksom kolla sen på det :) en stor galktisk kram!!

2010-01-01 @ 17:29:31
URL: http://melonsoda.blogg.se/

Ja, jag vill ha kommentarer - endast trevliga. Innan du skriver tänk på att din kommentar absolut inte får vara eller verka stötande mot någon, det kan sluta i anmälningar, annars är ni fria att kommentera om vad ni vill, vid frågor eller bara vill lämna ett litet avtryck.

NAMN:*
KOM IHÅG?

E-MAIL: (PUBLICERAS EJ!)

HEMSIDA/BLOGG i URL:

KOMMENTAREN:

Läs reglerna ovanför innan du skickar din kommentar! Annars vill jag gärna ha trevligt kommentarer!
Trackback
Jag är en konstig filur, och jag kommer troligen och förhoppningsvis aldrig passa in.
Jag gillar fina ting, däribland regina spektor och annan helig musik.
Jag vill ha mer pengar, träffa Kent, fika med Maria Montazami, hälsa på hos Operah och bjuda på kaffe, börja dricka rödvin, ha en egen lägenhet, ha världens finaste som vaknar upp brevid mig som jag älskar och vet att jag blir älskad tillbaka, bo i stockholm, bli omtyckt och att folk ska ta hand om mig. ganska kort sagt.