Chester och Liverpool guide

När vi var i england poppade det upp en hel del foton på fina platser, tänkte visa er om ni skulle ha lust att åka dit någongång, dock bodde vi ju hos våra kompisar så guiden kommer inte bli så lång.

GATORNA
Att bara gå runt på gatorna var underbart! Det fanns en massa fina hus som var finare än dessa, underbara snea korsvirkeshus.




PARKERNA
Det fanns en stor, mycket trevlig park mitt i staden ungefär. Där var Ekorrarna så tama att man kunde mata dem (och komma nära och fotografera).




SHOPPING
Det var helt okej shopping där,  rättså mycket affärer och ett bra utbud, men om man är ute efter lite mer märkeskläder osv, rekommenderar jag nog att åka till Liverpool.



MAT
Vi åt hos familjen vi var hos, så jag kan egentligen inte bedöma maten så, men jag måste säga att det fanns mysiga fik. Det kryllade över fina Starbucks.



THE BEATLES MUSEUM
När vi åkte till Liverpool fikade vi också, tittade runt i affärer, men höjdpunkten var ändå att åka till Beatles mumséet. Även för de som inte uppskattar Beatles men gillar musik, så vill jag verkligen rekommendera detta!
Man fick hörlurar som man lyssnade på en berättare i medan man gick runt i muséet.
jagvet, jag ser ut som en liten korv på bilden.



Vi utforskade mycket efter hand, vi åkte bland annat till Liverpool då.
Jag måste rekommendera detta, för det var en trevlig resa med trevligt folk.


Kommentarer

Ja, jag vill ha kommentarer - endast trevliga. Innan du skriver tänk på att din kommentar absolut inte får vara eller verka stötande mot någon, det kan sluta i anmälningar, annars är ni fria att kommentera om vad ni vill, vid frågor eller bara vill lämna ett litet avtryck.

NAMN:*
KOM IHÅG?

E-MAIL: (PUBLICERAS EJ!)

HEMSIDA/BLOGG i URL:

KOMMENTAREN:

Läs reglerna ovanför innan du skickar din kommentar! Annars vill jag gärna ha trevligt kommentarer!
Trackback
Jag är en konstig filur, och jag kommer troligen och förhoppningsvis aldrig passa in.
Jag gillar fina ting, däribland regina spektor och annan helig musik.
Jag vill ha mer pengar, träffa Kent, fika med Maria Montazami, hälsa på hos Operah och bjuda på kaffe, börja dricka rödvin, ha en egen lägenhet, ha världens finaste som vaknar upp brevid mig som jag älskar och vet att jag blir älskad tillbaka, bo i stockholm, bli omtyckt och att folk ska ta hand om mig. ganska kort sagt.