Random facebookchatt

randooom.

Tänkte visa er en random chat med rävvb på facebook. W00t?



Malte

hejhej rävvb

oj, rebbe

19:23Rebecca

hellohellohello!

19:23Malte

vet inte varför jag skrev rävvb. det låter fint

HEJ RÄVVB!

19:24Rebecca

jo, jag håller med till100

not

19:25Rebecca

so whats up!?

19:25Malte

jag gör det till 110

nothings up.

youpeee?

19:25Rebecca

nea, same

same same xD

förresten level24??

19:27Malte

whuzz..?

19:27Rebecca

how do ya do it!?

19:27Malte

ah, framfrille!

ingen aning..?

jag tjänar jättemycket pengar,

19:28Rebecca

hehe farmfrille

19:28Malte

mahaha xd

tjänar jättemycket

har hela tiden över 100.000

oftast nästan 150.000

planterar en massa och köer en massa

köpte för en stund sedan alla sånna fula traktorer

19:29Rebecca

hahah, så bra för digxD

19:29Malte

nej nu fick jag skuldkänslor, fina traktorer

njee,

javet ju inte vad mer jag ska köpa XXXXXXXXDDDDD

19:29Rebecca

heheh :D:D

19:31Malte

hhuupp

vilken level är du i då?

19:31Rebecca

...22...

19:31Malte

själv är jag faktiskt inte inne så ofta, men jag skulle få sånna skuldkänslor om djuren började ruttna...

okej :):)

19:32Rebecca

hahaha :):)

19:32Malte

vad har hänt hos rebecca ella breeze idag då?

eller du hette så va?

jag tänkte på det idag och så började jag tänka på snöänglar med näsblod.

19:32Rebecca

det har hänt en helt fruktansvärd sak??

19:33Malte

du ger verkligen konstiga känslor med ditt namn.

vadårååååååå?

19:33Rebecca

!!

menar jag

19:33Malte

Rebecca är inte längre inloggad. Följande skickades inte:

f-f-f-ees... du på tåget till din p-p-p-apppppaaa..?!! skicka som ett meddelande

19:33Rebecca är inloggad.
19:33Malte

f-f-f-ees... du på tåget till din p-p-p-apppppaaa..?!!

19:34Rebecca

jag skulle köpa ett par assnygga skor på halva priset, men så fanns dem bara i 36 och 41 och 36 var för små och 41 var för stora!!!!!x(

jag skulle köpa ett par assnygga skor på halva priset, men så fanns dem bara i 36 och 41 och 36 var för små och 41 var för stora!!!!!x(

19:35Malte

ÅH NEJ!!!

:((((((((

19:36Rebecca

JAG VET!!!!!!!! :(:(:(:(

19:39Malte

ee till dig!! :(((((

viktigt med ee i sånna här fall duvet :'''(((((((

19:40Rebecca

du knasig du xD

19:40Malte

hur tolkar du det fina ee då?

19:41Rebecca

ingen aning xD

19:43Malte

EnormEmpati

19:43Rebecca

hahahahahahah

19:43Malte

maah

19:43Rebecca

nu fattar jag jue


Kommentarer
Postat av: oliver

hahhahahahahahha

2010-01-07 @ 12:59:31
URL: http://melonsoda.blogg.se/

Ja, jag vill ha kommentarer - endast trevliga. Innan du skriver tänk på att din kommentar absolut inte får vara eller verka stötande mot någon, det kan sluta i anmälningar, annars är ni fria att kommentera om vad ni vill, vid frågor eller bara vill lämna ett litet avtryck.

NAMN:*
KOM IHÅG?

E-MAIL: (PUBLICERAS EJ!)

HEMSIDA/BLOGG i URL:

KOMMENTAREN:

Läs reglerna ovanför innan du skickar din kommentar! Annars vill jag gärna ha trevligt kommentarer!
Trackback
Jag är en konstig filur, och jag kommer troligen och förhoppningsvis aldrig passa in.
Jag gillar fina ting, däribland regina spektor och annan helig musik.
Jag vill ha mer pengar, träffa Kent, fika med Maria Montazami, hälsa på hos Operah och bjuda på kaffe, börja dricka rödvin, ha en egen lägenhet, ha världens finaste som vaknar upp brevid mig som jag älskar och vet att jag blir älskad tillbaka, bo i stockholm, bli omtyckt och att folk ska ta hand om mig. ganska kort sagt.