Filmtajm.



Ikväll så går det Kalle och chokladfabriken på kanal 5. Jag älskade den när jag var mindre, tror säkert att jag fortfarande gillar den, jag gillar ju de lite konstiga filmerna. För dig som gillar denna, kan jag faktiskt också rekommendera Amelie från monmartre som jag gillar mer.
Kom på att jag ville berätta att jag vaknade halv tolv idag. Vet inte riktigt varför jag ville berätta det. Kanske för att skryta i två sekunder så kommer en annan som inte ens har vaknat kommentera (..?). HA! Jag ska gå i ide, säger jag då.

Kommentarer
Postat av: oliver

vad tror du jag vaknade ?? halv 1 typ haha jag la mig 4 eller ngt haha

kolla in hos mig ska göra film tips senare ikväll:) nu spelar jag in låtar jipppijej:) apple macbook air mammas ha allt skit bra hahah

2010-01-01 @ 17:41:11
URL: http://melonsoda.blogg.se/
Postat av: maja

kalle och chokladfabriken är underbar, du har så himla bra smak maltis!



Jag råder dig att springa och se ALLA Tim Burtons (regisssörens) filmer ex: Edward Scissorhands, Corpsebride, Sweeney Todd och Sleepy hollow osv.



Nästa år kommer Alice i Underlandet! ååååh

2010-01-03 @ 01:20:27
URL: http://majaeleonora.blogg.se/
Postat av: Malte

SV MAJA;

Maha, visst har jag? :D



Sweeney Todd ligger näst på filmduken helt klart!



åhhh, jag blir hyyper!

2010-01-03 @ 16:03:41
URL: http://stinkerbell.blogg.se/

Ja, jag vill ha kommentarer - endast trevliga. Innan du skriver tänk på att din kommentar absolut inte får vara eller verka stötande mot någon, det kan sluta i anmälningar, annars är ni fria att kommentera om vad ni vill, vid frågor eller bara vill lämna ett litet avtryck.

NAMN:*
KOM IHÅG?

E-MAIL: (PUBLICERAS EJ!)

HEMSIDA/BLOGG i URL:

KOMMENTAREN:

Läs reglerna ovanför innan du skickar din kommentar! Annars vill jag gärna ha trevligt kommentarer!
Trackback
Jag är en konstig filur, och jag kommer troligen och förhoppningsvis aldrig passa in.
Jag gillar fina ting, däribland regina spektor och annan helig musik.
Jag vill ha mer pengar, träffa Kent, fika med Maria Montazami, hälsa på hos Operah och bjuda på kaffe, börja dricka rödvin, ha en egen lägenhet, ha världens finaste som vaknar upp brevid mig som jag älskar och vet att jag blir älskad tillbaka, bo i stockholm, bli omtyckt och att folk ska ta hand om mig. ganska kort sagt.