Hårattack


Jag hade fixat mitt hår såhär på nyår. Drog fram luggen och sprejadeihop allting annat på bakom så det såg ut som om jag hade klippt mig där, och sen lockade luggen lite. Det var svårt med mitt långa hår (för er som inte vet så sparar jag ut hår för att sedan kunna göra dreadlocks av det) Inte den bästa bilden från bästa vinklen men ajaja.

Lite bättre bild:

Nyårsoutfiten klar. Lite bättre bild på håret kanske. ajaja jagvet, inte täcka över ögon med svarta fula streck, men jag såg för fan ut på den bilden. Skelögd och ful minsann.

Kommentarer
Postat av: maja

Snygg outfit och frisyr på nyår. Men INTE dreadlocks malte! neeeeeeeeeeej

2010-01-04 @ 15:33:45
URL: http://majaeleonora.blogg.se/
Postat av: Malte

SV MAJA;

tacktack!

Jo! Jag gillar det! Fast de ska inte vara så väldigt markerade, jag vill ha liksom lite "vanligt" hår i hela bilden. Gå in på; slainmejifolie.blogspot.com, hon är en rättsåbra mall, fast jag kommer ha finare dreads än henne, inte så jätte rafsiga xP

2010-01-04 @ 16:36:49
URL: http://stinkerbell.blogg.se/
Postat av: Sarah

Nej Malte, du får inte skaffa dreads! Du kommer lukta skit. En kille jag känner har haft det i 3 år och har inte kunnat tvätta det, dessutom...när du inte vill ha det längre måste du klippa av ALLT hår:-/



2010-01-04 @ 18:45:00
Postat av: Malte

SV SARAH;

Jo, det ska jag.

I så fall har han inte haft välskötta dreads, det är väldigt stor skillnad på om man faktiskt tänker sköta dem eller inte, då luktar man helt bra.

ja, det blir ju bara skönt om jag nu ska ha det :)

2010-01-05 @ 18:45:27
URL: http://stinkerbell.blogg.se/

Ja, jag vill ha kommentarer - endast trevliga. Innan du skriver tänk på att din kommentar absolut inte får vara eller verka stötande mot någon, det kan sluta i anmälningar, annars är ni fria att kommentera om vad ni vill, vid frågor eller bara vill lämna ett litet avtryck.

NAMN:*
KOM IHÅG?

E-MAIL: (PUBLICERAS EJ!)

HEMSIDA/BLOGG i URL:

KOMMENTAREN:

Läs reglerna ovanför innan du skickar din kommentar! Annars vill jag gärna ha trevligt kommentarer!
Trackback
Jag är en konstig filur, och jag kommer troligen och förhoppningsvis aldrig passa in.
Jag gillar fina ting, däribland regina spektor och annan helig musik.
Jag vill ha mer pengar, träffa Kent, fika med Maria Montazami, hälsa på hos Operah och bjuda på kaffe, börja dricka rödvin, ha en egen lägenhet, ha världens finaste som vaknar upp brevid mig som jag älskar och vet att jag blir älskad tillbaka, bo i stockholm, bli omtyckt och att folk ska ta hand om mig. ganska kort sagt.