Like walking on the moon for example.


har suttit och pjåkat snabbt med photoshop till denna bilden. Det ser ut som om jag är en sån cirkuselefant som springer på en boll som rullar framåt men inte kommer någonvart.

Ikväll är det lungt, vi har ju inga läxor såhär första dagen. Eller jo, tyskaprov, fast det är ju om två veckor typ. Imorgon är det vanlig dag, en riktigt vanlig SKITDAG. Jag har slutat gilla tisdagar nu. Vi börjar 8:30 och slutar skiten efter klockan 4 då vi slutar med idrott. Alltså fis och bajsigt onajs dag eller va va va? Vi ska iof ha släjd som är liiiiite roligare. Hoppas bara på Syslöjd då. Jag bara gör mig (och andra) illa. Eller åt minstone kommer jag snart göra med tanke på min klumpighet. Sen efter ska jag la typ bara hem och slappa, blogga lite kanske, men sen typ sova. Ska ha en sån tidig kväll ikväll så jag somnar. Är redan trött nu. Gick upp halv åtta (vi började kvart över 9) och har frusit ihjäl i skolan (läs en mycket bra beskrivning på lexis blogg www. lexismode.blogg.se (ta bort mellan slagget efter www.)
åuufh.. nu somnar  jag ska ner och äta och titta lite på TV och snacka vardag med syster lite. Sen är det hopp i säng alldeles snart. Måste orka upp imorgon, ska ställa klockan på klockan 6, det tar minst en timme för mig att gå upp typ. Men jag är förhoppningsvis inte så jättetrött eftersom jag för en gångs skull ska SOVA på natten (nej det kan inte misstolkas) och sen vara uppe pigg o gla' och fixa mej så jag inte ser ut som ett fett fult rötägg.
aja, vi ses kanske senare ikväll, annars imorgon. kramar.
Följ min blogg med bloglovin
<a href="http://www.bloglovin.com/blog/932446/stinkerbellbloggse?claim=hr3tdkur2kz">Följ min blogg med bloglovin</a>

Kommentarer

Ja, jag vill ha kommentarer - endast trevliga. Innan du skriver tänk på att din kommentar absolut inte får vara eller verka stötande mot någon, det kan sluta i anmälningar, annars är ni fria att kommentera om vad ni vill, vid frågor eller bara vill lämna ett litet avtryck.

NAMN:*
KOM IHÅG?

E-MAIL: (PUBLICERAS EJ!)

HEMSIDA/BLOGG i URL:

KOMMENTAREN:

Läs reglerna ovanför innan du skickar din kommentar! Annars vill jag gärna ha trevligt kommentarer!
Trackback
Jag är en konstig filur, och jag kommer troligen och förhoppningsvis aldrig passa in.
Jag gillar fina ting, däribland regina spektor och annan helig musik.
Jag vill ha mer pengar, träffa Kent, fika med Maria Montazami, hälsa på hos Operah och bjuda på kaffe, börja dricka rödvin, ha en egen lägenhet, ha världens finaste som vaknar upp brevid mig som jag älskar och vet att jag blir älskad tillbaka, bo i stockholm, bli omtyckt och att folk ska ta hand om mig. ganska kort sagt.