Lördag.


Elsa Billgren

Idag har varit en sannerligen fin dag. Kom även med med ett par jeans från KappAhl som var najs. och så har jag ju en av mina stora förälskelser - den nya mobilen! aa, haha, jagvet jag tjatar asmycket om den nu. Men nu ville jag ha en mobil som kommer funka länge, vilket mina andra inte riktigt mina andra har.. Därav mitt val av urfina mobiltelefon.

Imorgon så ska jag typ plugga tyska och nog inte göra så mycket mer. Göra klart svenskan och ja, bara plugga till tyska provet på torsdag, har ju lite körit måndag tisdag och onsdag som sagt. ska ha en sån latdag imorgon (som inga av mina dagar är det..?), se lite på fina filmer kanske och sen plugga plugga plugga! Helst av allt vill jag ha betyg redan nu för att få det gjort och som att ha det på denna nivån. Vem vet vad som händer med tyskans grammatiki slutet på nian?
Dock tycker jag synd om Oliver som går andra terminen i åttan (oh holy, vi har känt varandra aslänge, snart fyller vi ju 30!) som sägs vara den allra värsta. Ett år kvar dit. Uäh.

Nu ska jag typ läsa lite och sånt krams.

hejdo.

Kommentarer

Ja, jag vill ha kommentarer - endast trevliga. Innan du skriver tänk på att din kommentar absolut inte får vara eller verka stötande mot någon, det kan sluta i anmälningar, annars är ni fria att kommentera om vad ni vill, vid frågor eller bara vill lämna ett litet avtryck.

NAMN:*
KOM IHÅG?

E-MAIL: (PUBLICERAS EJ!)

HEMSIDA/BLOGG i URL:

KOMMENTAREN:

Läs reglerna ovanför innan du skickar din kommentar! Annars vill jag gärna ha trevligt kommentarer!
Trackback
Jag är en konstig filur, och jag kommer troligen och förhoppningsvis aldrig passa in.
Jag gillar fina ting, däribland regina spektor och annan helig musik.
Jag vill ha mer pengar, träffa Kent, fika med Maria Montazami, hälsa på hos Operah och bjuda på kaffe, börja dricka rödvin, ha en egen lägenhet, ha världens finaste som vaknar upp brevid mig som jag älskar och vet att jag blir älskad tillbaka, bo i stockholm, bli omtyckt och att folk ska ta hand om mig. ganska kort sagt.