New moon kommentar.



Såhär skrev jag i min gode vän Lexis kommentarsfält som jag betraktar som ett mycket fint citat;

"Hahah, du är bäst på reaktioner på filmer lexi! :D
 du skulle ha hört när oliver pch jag var och såg den! Det var i en sån där pyttelitenintimliten salong, så alla satt supernära intillvarandra. jag hade en av mina sånna raptimmar, så i början satt jag och rapade jättehögt i den pyttelilla salongen, varje gång så började oliver skratta så högt att det kändes som om Edward skulle komma ut och slå ihjäl oss. Efter det tappade jag halft popcornen, och sen lite halftigen och sen en tredje gång och hela tiden precis som maria montazami "NEJ! NEEEJ! VAD GÖR JAG??" många popcorn samlades i en jättehög men 'tunn' hög på golvet så jag tog upp de översta och lät det andra ligga kvar. jag blev lättad över mina fina popcorn att de faktiskt städar på sånna fina små jobbiga salonger. sen blev vi tysta och började asflabba åt någonting igen. mitt i det sa jake till bella(eller bella till jake???) "du kan räkna med mig", men mitt i våran skrattkoma så trodde vi det stod "du kan kräka med mig!", återigen en fett asflabb. de bredvid stirrar på oss och så fes någon i publiken jättehögt. då började han som stirrade på oss rodna och vi började skratta, då började han också skratta lite fult och totalt fejk,  för att inte få någon att märka att han fes.
sen var vi tysta, och faktiskt såg på filmen. lite sånna småskratt då och då med sånt får man räkna med."
- Malte Ottosson

Kommentarer

Ja, jag vill ha kommentarer - endast trevliga. Innan du skriver tänk på att din kommentar absolut inte får vara eller verka stötande mot någon, det kan sluta i anmälningar, annars är ni fria att kommentera om vad ni vill, vid frågor eller bara vill lämna ett litet avtryck.

NAMN:*
KOM IHÅG?

E-MAIL: (PUBLICERAS EJ!)

HEMSIDA/BLOGG i URL:

KOMMENTAREN:

Läs reglerna ovanför innan du skickar din kommentar! Annars vill jag gärna ha trevligt kommentarer!
Trackback
Jag är en konstig filur, och jag kommer troligen och förhoppningsvis aldrig passa in.
Jag gillar fina ting, däribland regina spektor och annan helig musik.
Jag vill ha mer pengar, träffa Kent, fika med Maria Montazami, hälsa på hos Operah och bjuda på kaffe, börja dricka rödvin, ha en egen lägenhet, ha världens finaste som vaknar upp brevid mig som jag älskar och vet att jag blir älskad tillbaka, bo i stockholm, bli omtyckt och att folk ska ta hand om mig. ganska kort sagt.