Om att köpa en ny mobiltelefon.


Random bild på en liten katt som jag har ritat.

Såhär skrev jag till Lexi om att köpa en ny mobiltelefon;

"och förresten! Jag har äntligen köpt mig LG mobilen som jag har snackat om! Den gamla började bajsa ihjäl sej. När vi skulle handla den var den en ung kille som började babbla på typ, och jag bara "fan vad dyrt! Nu får jag skuldkänslor! nu kommer jag bli helt pank...!" och typ lite valpögon. och så frågade jag vad allting kostade och lite sånt (man skulle ha minneskort och sånt krams också) och så typ gjorde jag värsta valpögonen (inte till han men mami som nästan stog bredvid han. "ska vi gå till elgiganten? jag tror de har den billigare där!" och så sa han killen typ "men jag kan titta om den är billigare där, och lite så.." jag bah "okej..". och så gjorde han det. "den är comviq låst" sa han. "aha.. vi som har telia..".
"ehumm.. alltså ni behöver inte tala högt om detta men ni kan få den för 800 kronor billigare.. heheh..!" jag bah "W00TT!!?" och så pappa bara "ska vi ta den!? ja det gör vi!".
hahah hel random jag vet.
men jag kommer iaf att skryta så jävligt mycket på måndag, hahahahah xD."
- Malte Ottosson.

Kommentarer

Ja, jag vill ha kommentarer - endast trevliga. Innan du skriver tänk på att din kommentar absolut inte får vara eller verka stötande mot någon, det kan sluta i anmälningar, annars är ni fria att kommentera om vad ni vill, vid frågor eller bara vill lämna ett litet avtryck.

NAMN:*
KOM IHÅG?

E-MAIL: (PUBLICERAS EJ!)

HEMSIDA/BLOGG i URL:

KOMMENTAREN:

Läs reglerna ovanför innan du skickar din kommentar! Annars vill jag gärna ha trevligt kommentarer!
Trackback
Jag är en konstig filur, och jag kommer troligen och förhoppningsvis aldrig passa in.
Jag gillar fina ting, däribland regina spektor och annan helig musik.
Jag vill ha mer pengar, träffa Kent, fika med Maria Montazami, hälsa på hos Operah och bjuda på kaffe, börja dricka rödvin, ha en egen lägenhet, ha världens finaste som vaknar upp brevid mig som jag älskar och vet att jag blir älskad tillbaka, bo i stockholm, bli omtyckt och att folk ska ta hand om mig. ganska kort sagt.