sleepover



Igår så var jag med Oliver från klockan 10. Först hade vi en liten second hand runda där jag tog med mig mina älsklingar hem. En fin sailorhat och en najsig liten väska. Sen gick vi till Oliv igen och så blev vi desperata med hans små najsprodukter.



Såhär ser det oftast ut när vi är hos Oliver.



Jag blev som vanligt beroende av någon fin sak som Oliv hade hos sej. Hur som helst så åkte jag därefter till gympan, eftersom jag är tränare till lite barn (berättar mer om det sen), men efter det så hämtade vi Oliv och for sedan hem till mig.



Där åt vi god pizza och gjorde sedan goda mackor med franska örter, bAbybel (oliv fattar), och lite grönt té som egentligen var gult.


På natten var vi hyper från det gula téet, och vi gjorde en massa random videor.




Vi pärlade.



Vi lyssnade på en massa fin musik som M.I.A, Markus Krunegård, Kent, och så blev vi båda beroende av Ke$has Tik Tok, så vi gjorde en random video på det, och speedade upp hela skiten så vi skrattade som vi aldrig har gjort. Jag har inte skrattat så härligt mycket på fett länge! Vi tappade andan.



Sen gick vi ut och frös lite i snön, och tog lite fina bilder.



Sen gick vi in och redigerade lite bilder och lite så.

Kommentarer

Ja, jag vill ha kommentarer - endast trevliga. Innan du skriver tänk på att din kommentar absolut inte får vara eller verka stötande mot någon, det kan sluta i anmälningar, annars är ni fria att kommentera om vad ni vill, vid frågor eller bara vill lämna ett litet avtryck.

NAMN:*
KOM IHÅG?

E-MAIL: (PUBLICERAS EJ!)

HEMSIDA/BLOGG i URL:

KOMMENTAREN:

Läs reglerna ovanför innan du skickar din kommentar! Annars vill jag gärna ha trevligt kommentarer!
Trackback
Jag är en konstig filur, och jag kommer troligen och förhoppningsvis aldrig passa in.
Jag gillar fina ting, däribland regina spektor och annan helig musik.
Jag vill ha mer pengar, träffa Kent, fika med Maria Montazami, hälsa på hos Operah och bjuda på kaffe, börja dricka rödvin, ha en egen lägenhet, ha världens finaste som vaknar upp brevid mig som jag älskar och vet att jag blir älskad tillbaka, bo i stockholm, bli omtyckt och att folk ska ta hand om mig. ganska kort sagt.