Dagens outfit och lite till..



stickad tröja - beyond retro, randig t-shirt - H&M,  jeans - LaB, väska - accent, beatles strumpor - fått.

jag tycker att längst ner i högra hörnet är lite kulslashkonstigt. (först tänkte jag skriva "haha lite fail" fast jag kom på att jag säkert skulle få skuldkänslor) har ju min webcam och en liten sån fotosak som redan finns i datan, fast man kan inte ta med sån här självutlösare med den, därför fick det bli litet cameroid. tänk vad man faktiskt kan göra med worldwideweb.
gå in på worldwidewebdotcameroiddotcom för att utforska detta.

idag har vi annars studiedag, och så har jag pluggat lite här på morgonen. Klar med faktiskt allting lite halvt sådär, heh.. Nä men jag är faktiskt klar med allting, eller man kan ju inte riktigt bli klar med att öva inför prov och sånt, men allting som man kan bli klar med är jag klar med fast jag har kvar lite att öva på prov och lite andra läxor som jag är klar med fast ändå inte.
nej nu blev det konstigt.

hursomhelst drar jag till stan med lääxi efter lunch någongång. så ska vi sitta och uggla på espresso house i en timme eller två och hitta på bästa sätt att få lärare irriterade.

hwejdå!

Kommentarer
Postat av: oliiv

skulle du inte köpa travel väskan? köpte deu den med guld??

2010-03-10 @ 11:55:30
URL: http://melonsoda.blogg.se/

Ja, jag vill ha kommentarer - endast trevliga. Innan du skriver tänk på att din kommentar absolut inte får vara eller verka stötande mot någon, det kan sluta i anmälningar, annars är ni fria att kommentera om vad ni vill, vid frågor eller bara vill lämna ett litet avtryck.

NAMN:*
KOM IHÅG?

E-MAIL: (PUBLICERAS EJ!)

HEMSIDA/BLOGG i URL:

KOMMENTAREN:

Läs reglerna ovanför innan du skickar din kommentar! Annars vill jag gärna ha trevligt kommentarer!
Trackback
Jag är en konstig filur, och jag kommer troligen och förhoppningsvis aldrig passa in.
Jag gillar fina ting, däribland regina spektor och annan helig musik.
Jag vill ha mer pengar, träffa Kent, fika med Maria Montazami, hälsa på hos Operah och bjuda på kaffe, börja dricka rödvin, ha en egen lägenhet, ha världens finaste som vaknar upp brevid mig som jag älskar och vet att jag blir älskad tillbaka, bo i stockholm, bli omtyckt och att folk ska ta hand om mig. ganska kort sagt.