jagsprickerjagspricker!!

eftersom mitt standardobjektiv till kameran har gått och blivit sönder i två månader så har jag inte fotograferat något riktigt så på två månader! visserligen har jag ju mitt andra teleobjektiv, fast det är 70 - 300 mm, så det är mest bra för riktig zoom och sånt. ochoch jag har en massa idéer som kanske skulle kunna funka med teleobjektivet, fast jagg ahr så litet rum. och labakehakfafgalfsdfldsa.

orkar inte skriva något vettigt. fast detta är ju alldeles för vettigt! ÖVERVETTIGT på något sätt.
det suger idag också att amanda jenssen spelar på the tivoli och jag inte är där, fattar ni!?
samma med markus krunegård. buhuu..

mars blev inte som jag hade tänkt mig.
2010 har nog rent ut sagt börjat kasst.
har haft så fult med problem.
uff.
ha en god natt kära vänner.

Kommentarer
Postat av: alex

Hoppas att det blir bättre!

2010-03-20 @ 18:00:45
URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/
Postat av: maja

heej maltis! Det var ett rörigt litet inlägg det där, hihi. Kan du skriva vilka datum du syftar på? Jag blir så förvirrad :D Men jag är definitivt sugen på att komma ner!

2010-03-21 @ 13:08:02
URL: http://majaeleonora.blogg.se/

Ja, jag vill ha kommentarer - endast trevliga. Innan du skriver tänk på att din kommentar absolut inte får vara eller verka stötande mot någon, det kan sluta i anmälningar, annars är ni fria att kommentera om vad ni vill, vid frågor eller bara vill lämna ett litet avtryck.

NAMN:*
KOM IHÅG?

E-MAIL: (PUBLICERAS EJ!)

HEMSIDA/BLOGG i URL:

KOMMENTAREN:

Läs reglerna ovanför innan du skickar din kommentar! Annars vill jag gärna ha trevligt kommentarer!
Trackback
Jag är en konstig filur, och jag kommer troligen och förhoppningsvis aldrig passa in.
Jag gillar fina ting, däribland regina spektor och annan helig musik.
Jag vill ha mer pengar, träffa Kent, fika med Maria Montazami, hälsa på hos Operah och bjuda på kaffe, börja dricka rödvin, ha en egen lägenhet, ha världens finaste som vaknar upp brevid mig som jag älskar och vet att jag blir älskad tillbaka, bo i stockholm, bli omtyckt och att folk ska ta hand om mig. ganska kort sagt.